Today was golden

 

 

21 år gammal Jessy


Idag har jag varit så himla glad :) Fick så många gratulationer, väldigt många av dem var oväntade ^^ Personer som jag inte ens pratat med på år smsade mig, blev väldigt förvånad haha.

Idag har jag ätit en semla och california burger på Hardrock med familjen ^^ snart blir det tårta och snart kommer Julia och Lisa hem till mig :D Wiiie! på helgen ska vi fira min födelsedag ONYKTERT hähä.

Imorgon kommer mina kära pojkvän och vi ska fira mig på Hoze, en liten sushi restaurang i stigbergsliden som jag hört mycket gott om :)  Spännande! :D Nu ska jag vila mig lite, är super trött. Måste städa mitt rum förresten, möö..






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0