I don't know who I am, but I know I'm yours


Anonymous

Är så himla död. Idag har varit en riiiktiiigt lång dag. Skolan varade i en evighet :P Har äntligen köpt mitt gymkort muhaha. På tiden verkligen. Så nu kan jag gymma när jag vill ^^ hähä. Har målat lite och skuggat mycket. Fortfarande inget bra resultat, mööö, tråkigt verkligen. Blyerts är inte min starka sida helt enkelt...Men, den teckningen slutar inte här, såklart ska det inte bara vara blyerts, ska lägga till något färgglatt :) Me like colours O.O

Så imorgon blir det skola igen. Sen fixar jag en inlämning till, skönt att få det gjort iaf. Blir mindre och mindre att göra ^^ SKÖNT! Har jag verkligen ingenting emot. Men ändå får jag mycket mer gjort ju mer jag måste göra.






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0