Orange is pretty, you are pretty.








Idag har jag packat klart mina väskor, haha. Det är på onsdag jag åker, men blev så nervös och tänkte "tänk om jag glömmer något" Så istället packade jag ner halva min garderob för att inte glömma det viktigaste höhö. Har lackat naglarna orange, passar min olivgrönahud, like total match made in heaven. Iaf, ska träna därborta, så tog med mig mina easy tones från Reebok, har hört att man inte ska springa i dem för annars finns det risk att man bryter fötterna :S WTF!? Kan de inte sätta en lapp på skitskorna så att man vet om det utan att behöva fråga, dessutom är det inte alltid försäljaren vet om riskerna, så även om man frågar kan man få ett felaktigt svar. Anyways, kollade på nätet angående skorna och det stog att man inte ska springa i dem, så nu får jag gå i dem,powerwalk, sen så får jag lyfta lite vikter, sen ska jag spänna mig framför spegeln och se muy macho ut.






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0