It's my turn to leave now.




Maybe I should cut my hair short again?



Ska laga lasagne idag. Hoppas verkligen att det går bra! Är lite nervös hehe. Är inte bäst på att laga mat direkt... haha. Är bättre på att baka. Men ska iaf göra mitt bästa! Har pluggat helt okey idag börjar bli lite mer intresserad så då går det smidigare. Men eftersom jag inte är i mitt hem så har jag lite svårt att koncentrera mig. Jag verkar vara ett vanedjur :P Eller så är det något annat. Väntar på att lasagnen ska bli klar, vr ute och handlade köttfärs och när jag kom ut såg jag att det snöade!? Surprise surprise liksom. I gbg snöar det inte verkar det som. Pratade nyss med marii som bor i borås, där snöar det också verkar det som.

Ska kolla till lasagnen nu! C ya!






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0