Time is running away, I am running with it.

Gaaaaah!!!! Jag är så jävla lat så det finns inte. Får ångest o blir lite emo. Men det är lugnt, jag kan fixa det. Jag ska fixa det.

Nog med självpeppandet!

Idag var jag på stan med 4 av mina snygga vänner och åt sushi :) Var på posten o hämtade mina nya smycken och min nya klänning! :D YAAAY ^^ Klänningen jag hade tänkt ha i fredags,men som ej kom i tid, så får ha på mig den den 4:e April, då det är AI fest! :)

Ja, jag planerar alltid långt i förväg, varför? Cause I'm a controle freak.

Så nu sitter jag vid datorn o försöker komma igång med att renskriva en text, igen, men jag börjar inte med det. Typiskt. Men ska börja snart. Snaaaart.

Fin klänningqwertyuiopå¨sdafghjklöä'zxcvbnm
And now I own it!






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0