I have plans, I have dreams, I have motivation .

Idag ska jag läsa ett par sidor och sammanfatta det, på Måndag ska jag intervjua ett par barn. Jag ska bli klar med uppgiften på måndag. Det har jag bestämt.

Har bara varit hemma idag, iförd pyjamas heeela dagen. Vaknade jättesent, ingen aning varför :S har inte gjort något som tröttar ut mig ens haha. Kändes lite tomt hemma, då bara mami och jag är hemma.

Jag har inte målat på jättelänge, och kommer nog inte göra det på ett tag nu, ska ju göra klart ett par arbeten klara tentan, flytta och allt vad det innebär. Men eftersom jag ska flytta så ska jag inreda ganska mycket ! :D Då inredningen i den lägenheten är lååångt ifrån vad man kallar för fint haha.

Nu ska jag återgå till sammanfattningen :)



Crystal clear






/ J


Kommentarer
Postat av: stefany

woooow<3 jätte fin bild

2010-03-15 @ 13:58:06
URL: http://oostefanyoo.blogg.se/
Postat av: / J

Naaw tack snygging! :)

2010-03-15 @ 19:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0