You have to die in order to live




"Falling"


Ska fixa en inlämning idag och sen så ska jag hitta på något mycket roligare, kanske blir en utgång eller så stannar jag hemma och målar. Just nu lockar min oavslutade målning mer. Har ett par ideer som ska göra den bättre nämligen. Men vi får se hur det blir.

Pojkvännen har åkt tillbaks så nu är det tomt igen. Sadness. Jag har 3 hemtentor och 2 inlämningar som jag måste göra klart. Känner mig stressad, för jag vet inte hur jag ska hinna med allting. Studier, pojkvän, fritid och jobb. Känner press och det finns så många förväntningar på mig, vilket gör mig extremt rädd för att misslyckas. Och när jag blir rädd stänger jag av mig och vill bara försvinna, då får jag ju inget gjort heller. Blir så trött på allting.

Hoppas ni har en bättre dag






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0