Reminisce





Random


- Det finns en spindel i byggnaden som jag hoppas någon granne dödar snart, innan den förökar sig.

- Jag tänker högt och kan råka göra det mitt i en konversation, vilket får mig framstå som galen haha.

- När jag bodde i Guatemala saknade jag Sverige så mycket att jag lovade mig själv att aldrig klaga på vintern igen.

- Jag har väldigt svårt för rutiner.

- Jag vill hoppa bungee-jump och fallskärm fast jag är livrädd för höga höjder.

- Jag har sparat alla mina kärleksbrev

- När jag var yngre läste jag ut en bok nästan varje dag

- Jag har dansat samba,hiphop,breakdance,funkjazz och caporales men har alltid tröttnat på dramat mellan medlemmarna och slutat.


Det är alltid kul med random facts, eller? haha. Bazinga!






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0