I lost track of time



I Nordstan, SM för unga bagare


Klockan är inte mycket och jag är redan trött. Vill bara sova just nu. Men det är nog inte en sån bra idé. Vill inte förstöra min dygnsrytm riktigt.  Så nu ska jag plugga, liggande. Kanske somnar, man är ju bara människa.

Idag gjorde jag bra ifrån mig på gymmet iaf :D Var där tidigt. Vet inte riktigt vad man ska äta för att ha energi, så tryckte i mig en knäckemacka, drack mjölk och åt en banan. Orkade mig igenom allting iaf, det är det viktiga. Tog med mig lite russin som jag åt efter träningen. Glömde min vattenflaska igen! Så fick dricka från kranen, som ett djur ! :P

Träffade Andreas idag, massa skitsnack var det haha. Mycket som hänt i dansgruppen jag var med i förut. Är så glad att jag slutade när jag slutade. Orkar inte med fjortis-drama.

Dags för plugg, c ya !






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0