Be gentle, be nice, and let's get along


Hej på er !

Blev ingen träning idag, var för trött och hamnade i en matkoma haha :p Så det blev så att jag stannade hemma. Men som tur så fick jag lite gjort i skolan innan jag kom hem. Förrigår var jag nämligen ute med boråsgänget igen, min kompis pojkvän fyllde år så då firade vi honom. Det var galet och väldigt kul faktiskt :) Blev massa doritos och måttligt med sprit ^^ Hade tänkt plugga och träna dagen efter liksom ;) Iaf, det slutade hemma hos maria, fick sova över hos henne igen. Sen var pouria så snäll och gav mig skjuts till skolan ^^ Satt och pluggade en stund sen orkade jag inte och tog tåget hem. BIG MISTAKE btw! Fick betala 65 kr för jag hade kastat mitt aktiveringskvitto :( Jag är student och pendlar med ett kort för över tusen kr! Hade jag inte kunnat få slippa betala 65 kr i onödan då? :( Inte ens mina puppyeyes räddade mig ur situationen, kvinnan var gjord utav stål och ondska, så nu är jag 65 kr fattigare, buuu !

Har iaf fått lite gjort idag, så då kanske jag kan sova med ett gott samvete? fast nej, för det är mycket kvar på plugget. Life is hard and then it just gets worse, true story.

Så anyways. Mitt hår luktar gott.






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0