Känn ingen sorg för mig Göteborg


Håkan Hellström på Spotify, skön kille, skön låt, perfekt att fuldansa till hähä. Det är jag jävligt bra på ska jag säga. Men men, ska åka till Uppsala och hälsa på min fina plugghäst ^^, heja på honom, sen är det hans tur hihi. För snart börjar jag plugga, om en vecka ska jag lämna in min första uppgift. Så får väl börja på den, den här veckan. Nu måste jag bara packa min lilla väska.

Packa ner lista

* Dator

* Kläder

* Kam

* Smink

* Kalender

* Bok (Den sista konkubinen)

* Mobil

* Plånbok

* Hemmakläder


Allt jag kommer på, oh well, nu börjar jag packa!

Ha en bra dag snyggingar, hoppas ni får en lika bra dag som jag kommer ha idag :D






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0