Think outside the box




Is this lovely or what!


åååh innan jag lade mig igår så kollade jag igenom flera bilder från HDK (högskolan för design och konsthantverk) och de var fantastiska! Jag fastnade mer för det som ser enkelt ut, men som jag antar, har lagts ner mycket arbete och tid på att skapa, sånt tycker jag om. Det är så mycket som man inte vet om, som t.ex. Varför valde hon/han att skapa just det? Hur lång tid tog det? Vilken teknik använde hon/han? Vad vill hon/han säga med detta?

Ser ni? det är massor man inte vet men ändå så kollar man på saker och ting och säger oj, vad fint eller oj, vad fult. Det är ju normalt, alla människor har en idé av vad som är fint och vad som är fult.






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0