I miss you



Inför studentskivan

Vaknade och kände mig seg i huvudet. Drack med gänget jag framöver kommer kalla för FIFA-gänget, de spelar för kung och fosterland haha, riktigt kul att spela med dem, speciellt att dricka med dem ^^ Det blev en hel del sprit igår, lite väl mycket för vissa hahah :p Tur att det inte urartade, så det blev inte så mycket städning. Träningen gick bra igår, vet inte om det är en sådan bra idé om jag tränar idag, nu när jag är så seg och ändå drack igår.. Ska nog äta lite av maträtten min snygging lagade :D Var lite skeptisk i början, men den smakade verkligen skitgott ! :D Han är så mycket duktigare än mig på att laga mat haha, men det är jag glad över ^^

Dags för mat!






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0