It's that time of my youth


Sima och jag i HK <3



Var ute med Sima igår natt. det som skulle vara en fika blev till en utekväll på the queen som sedan blev till en ohälsosam natt med en 90g hamburgare och pommes haha :P Men det gillas ! :) Har aldrig tråkigt med min snygging.

Men allt ahr inte varit frid och fröjd! Råkade nämligenr adera de fina bilderna från kryssningen, då jag var i tyskland!!! :'( Tur att jag lade upp ett par stycken från resan, annars hade jag blivit förkrossad.. Har de fina minnen i huvudet :) men hade gärna haft dem på datorn också ..

Idag ska jag till Nordstan och Ikea ! Köpa jeans och hyllor. Ska hänga upp en tavla på min fondvägg också, det var dags att ta itu med saker och ting i mitt rum, det känns så tomt annars. Nu ska jag bara kolla på massa kläder tills jag kan åka :)






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0