uuurk..

Är trött som en apa och min dator omformaterades, så har inga bilder, inga videos, inga dokument kvar :'( Är så arg på mig själv för att jag inte sparade allt på en extern hårddisk. Fyfan. Hade så mycket inga andra hade, videos från Hong kong, fester, bilder från alla resor, alla roliga minnen, mitt cv som jag kämpat med... asså gaaaaaah!!! skjut mig.

Kan tacka facebook för de bilderna jag har nu iaf, hähä. Och tur att jag alde upp vissa bilder på bloggen. Annars skulle jag inte ha något kvar alls!

Btw, var ute i fredags. 

Förfesten var en utav de sämsta jag varit på, seriöst. Hahaha. Ville bara gå därifrån. Men men, vi stack till slut till rio rio och dansade, gaah det fanns verkligen idioter där. En jävla bitch som knuffade den ena av mina vänner och blev utslängd, en annan full kille som inte förstod vad nej betydde och försökte tvinga en annan vän o dansa med honom. Usch. Skadade min hand då jag knuffade honom ifrån min kompis. gaah vilka idioter det finns..
Så tillslut träffade jag på en bekant o hans vänner, så dansade vi, haha det roliga är att vi alla är grannar, jag nyktrade till och såg att klockan var mycket, så vi sprang för att ta bussen, som vi såklart MISSADE, och SJÄLVKLART regnade det så vi frös arslet av oss! Men sen gick vi till Mc och åt o var glada, kommer inte ihåg hur jag kom ifrån mina vänner, men hittade dem på Mc igen haha :D sedan tog jag o min granne bussen.

Oh well, ska åka och sola nu. Ha det gött !

Rio rio
Rio rio





/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0