Hello, I have new bras.

Nu är jag äntligen hemma, var ute o köpte lite kläder.

Köpte en snygg skjorta till min bror, byxor och två set underkläder till mig själv. Skulle köpa strumpbyxor också, men orkade inte åka in till stan. Haha har blivit så lat :P

Varför är det så att så många tjejer/kvinnor har fel BH-storlek?

Jag var iaf helt ute och cyklade, jag köpte alltid för små, men idag köpte jag rätt, fick hjälp av försäljaren haha, hon fick mäta mig vilket jag aldrig gjort innan, så nu har jag rätt storlek och jag känner mig mycket bekvämare. Vilken storlek jag har ska jag aldrig säga högt haha.

Är trött som fan nu, men ska inte sova, för måste vakna tidigt imorgon. Ska till skolan -.- Är så besviken på allting så orkar inte åka dit, men ska göra det ändå, bara för att fixa tentan. Och det blir inget VG den här gången, efter allt som har hänt den senaste tiden har jag inte kunnat fokusera alls. Så ska bara skaffa mig en bild av hur tentan ser ut. Nästa gång ska jag fixa ett VG. 

I must learn to choose my battles.

Känns som att jag bara låter tiden rinna iväg, jag slösar på tiden och jag latar mig för mycket. Men ibland vill jag kunna ta det lugnt utan att få skuldkänslor. Men det är svårt. Måste lära mig att spara på krafterna, ha tålamod. Måste bli starkare dessutom, träna lite. Borde köpa ett gymkort, life ligger ju ändå bara en hållplats ifrån. kan cykla dit på sommaren! Längtar till sommaren lite. Men bara lite ..






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0