Seg leverans ..

Har redan fått min första tenta. Jag är ivrig att göra den! Det är ett papper med en massa frågor på, som jag ska besvara med hjälp av en bok ( som jag inte fått hem än!) sedan ska jag diskutera svaren med en grupp i klassen, läraren går runt och kollar så att vi alla vet vad vi pratar om, så att hon blir övertygad om att vi gjort uppgiften hemma. Sedan på Torsdag ska vi lämna in det renskrivet till läraren.

Gahhh om jag får boken på måndag, då är jag körd. Bara en dag o besvara frågorna. Hur bra kan det bli egentligen? Det finns bara två betyg, Underkänt och Godkänt. Iaf på den här delkursen.

Dags att få ångest?

Nej nej. Ska hålla mig lugn och sansad. Ska måla och tänka på vackra saker.

Btw Såg instängd 2 igår, den var bra ! Fast slutet gjorde mig lite besviken :(











Nu ska jag måla lite ! ^^






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0