Första skoldagen!

Gaah, var i skolan idag, har aldrig känt mig så emo efter att ha träffat en ny klass. Och jag har ändå bytt skola flera ggr.

Det var verkligen inte vad jag förväntade mig, den klassen var verkligen fylld av deprimerande människor. Jag kände mig nästan lite konstig som var så pigg och glad. Redan efter några timmar så sög de ur energin ur mig. Höll på att somna, läraren gjorde det inte bättre när hon bara pratade om hur man skulle gå tillväga när man lånade böcker, vilka böcker vi skulle köpa, det var ju intro igår, behövdes inte repetera. Plus att listan finns ju redan på internet.

Inte en rolig start på skolan, verkar som om jag är yngst i klassen också. Känns inte så kul. Blir snart emo:(Nästa lektion är på torsdag. Den ser jag fram emot, då startar de seriösa lektionerna. Och jag har köpt mina böcker ! :D Så är helt redo nu. Märkte också att jag och en kille är de enda med exotiska namn i klassen :P haha.



Will I survive this spring?






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0