Cappuccino

Köpte kläder idag, känns som jag inte varit på stan på flera månader :S Sist var jag där bara för att köpa en ny mobil. Men idag så gick jag och stefany verkligen runt ^^ Vilket var kul, hennes söta dotter är uuunderbar så man bara vill kidnappa henne ^^ 

Köpte ett linne en kjol, jeans leggings en tröja och ett armband

Sedan fikade vi på cappuccino, väldigt gott ^^ bebben var så lugn o fin, duktig liten flicka stefany uppfostrat.

Så iaf, nästa vecka kommer vara full med händelser. får se om jag hinner med allting, känns som om jag inte har en enda ledig dag. Ska göra mitt bästa för att överleva veckan haha.

Försöker måla, men är trött hela tiden, så det försvårar allting =/ Imorgon ska jag iaf lata mig heeela dagen. Skööönt !
Kanske måla lite också ^^ yaaay.

Ska försöka måla lite nu ändå.



Today was a fun day ^^






/ J


Kommentarer
Postat av: Tarre

Try me =)

2010-01-31 @ 11:02:11
URL: http://toan.blogg.se/
Postat av: stefany

Men din lilla fis!

Varför har duu inte sagt att du har en blogg!

Hahahah :)

Riktig fin e den!

Ta hand om dig säxy mama! ;) <3

2010-02-03 @ 19:00:28
URL: http://oostefanyoo.blogg.se/
Postat av: J

Låter som en utmaning tarre :p



Hahha vet inte, ville överraska dig kanske, tadaaa hahah :p tack tack, men det är nog du som är sexig mamii här va ;) mucho amor locita !! <3

2010-02-03 @ 23:34:15
URL: http://hellagoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0