Vänta ut stormen ?

Saker man inte förväntar sig som dyker upp . Bra och dåliga. Gaaahh, är så trött, behöver göra ngt kul, träna t.ex. kanske gå på nån fest.

Men kanske inte.

Gaah. MÅLA! Det behöver jag göra. Vill dessutom fixa tentan. Få VG. Orkar jag plugga även de dagar då jag jobbar och tränar?

Imorgon ska jag vara i skolan morgon och dag, sedan ska jag snabbt som fan kolla på en lägenhet, sedan ska jag stressa till träningen, sedan ska jag träna arslet av mig, sedan tar jag ett varmt bad hemma, ska försöka däcka på sängen och inte i badkaret den här ggn. Lär inte orka torka håret, så kommer vakna med världens frisyr haha :P

Nej fan. Måste plugga inför lektionen imorgon, så att jag hänger med lite i genomgången. Kanske orkar måla sen?






/ J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0