Insomnia

Hejsan, jo jag har varit vaken hela natten, och nej jag ska inte sova än. Ja, jag brukar dra allnighters lite då och då, ganska ofta när jag är fri från skola och jobb. Fast ibland gör jag det fastän jag har skola och jobb, då får jag antingen hoppas på att jag håller mig vaken eller  så dricker jag kaffe, en STOR kopp kaffe haha.

Så vad jag ska göra idag är att, jag kommer hålla mig vaken tills kl 21.00 idag ^^

Don't wish me luck, I make my own ;)

Men tänkte dra och sola om en stund, fast tydligen så måste man boka tid för det? helvetesbajsrövhål. Orka!? Måste vänta... måste ringa o boka tid...hinner somna tills dess. Hoppas jag inte får cancer på köpet, det är ju inte som att jag solar ofta, eller som att jag inte tål sol. Tack vare mina föräldrar så har jag huden som faktiskt tål sol hihi, eller det hoppas jag på ..

Men då är frågan, är att sola på solarium farligare än att sola vanligt? Är inte den enda skillnaden att solen ger värme, medans solarium bara är farliga strålar?

Ska googla det senare. Google står mig nära (o^^o)


Jag när jag solat ^^
Här är jag solbränd



Blekfisen Jessy haha.

Hmm ser väldigt annorlunda ut, kanske beror på att jag var yngre på den första bilden?

Jag ändras med tiden, tiden förändrar mig.






/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0