Fiesta !

Ska ut och fira idag, men känns som att jag inte har något att ha på mig, sist jag köpte festkläder var i Hong Kong, har redan använt alla mina festkläder dessutom.

Här kommer lite festbilder :


Haha vacker bakgrund eller vad? :P


Ganska gammal bild


Jul 09


Jag är glader varje gång  ^^


Hong Kong


Den här bilden är rolig, då jag ser jättefull ut haha, men egentligen var jag bara påväg att blunda, drf ser jag halvvaken ut :P

Så kan jag se ut när jag festar, men nu är det jättekallt så ska klä mig lite varmare haha.

Har bestämt mig för att vara bekväm. Så ska nog bara ha ett linne kanske jeansleggings , men massa smycken så jag ser lite festligare ut och festsmink ^^.

Nu ska jag plugga lite mera. :D.






/ J

Kommentarer
Postat av: Fredde

Sv; hahaha, ja det var rätt ;)

2010-02-12 @ 22:04:36
URL: http://fredrikolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0