You are yesterdays news.




Jul på Liseberg


Hejdå Uppsala, hejdå Stockholm, hej Göteborg !

Nu är jag hemma! Har träffat Lydia idag, var på espresso house och fikade. Mysigt var det. Pratade med Emma, ska träffa henne imorgon och ta ett glas, det var jättelängesedan jag träffade henne. Båda gick i samma klass i 3 år (gymnasiet), men det var i slutet då vi faktiskt blev vänner. Ska bli kul att träffa henne ^^.

Idag städade jag bokhyllorna i vardagsrummet med lillebror. Hittade mina gamla betyg, bilder, teckningar, anteckningar och sånt man så lätt glömmer bort. Fick lite nostalgi. Nu har jag en pärm full med viktiga papper från skatteverket, lönspecifikationer, betyg osv. Känns bra att jag äntligen fått ordning på alla papper.

Idag, när jag kom hem så fick jag se att mamma hade julpyntat lite, kändes väldigt mysigt och annorlunda, eftersom vi aldrig firat jul här, vårt nya hem.






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0