through the day, past the sky and in, to the night.

Läste ut "Låt den rätte komma in" idag, den var jättebra, så himla fint skrivet, det gamla Sverige. Inte så annorlunda från dagens, finns fortfarande mobbning i skolan, alkisar, lärare som inte kan flytande svenska, personer som varit med om otroliga saker. Life is hard, bla bla bla.

På tal om något helt annat. Har bakat jättesöta cupcakes, take that Foki! hähä. Så väntar på att glasyren ska stelna lite innan jag tar bilder osv. Ska träffa Emma kl 19.00 idag, vad fan ska jag ha på mig? (galna flickvän citat) höhö. Ritade lite saker till min nya kalender ^^ Får bli ett annat inlägg om det sen.






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0