Uuurrkkk .... O.o

Jag mår seriöst jätte illa. Vill spy som en gravid kvinna. Fifan vilken obekväm känsla. Drack en samarin nyss, men mår inte så mycket bättre av det. Fifaaaaan kan jag bara spy o få det överstökat. Vill inte köra ner fingrarna i halsen, för annars blir det kanske lite anorexia varning? äsch, ändå ingen som ser mig väl. Men ändå!! Kan inte kroppen bara köra sin grej och få mig att spy som bara fan ? Whyy!? WHYYY?!??!! fifan.

Då tänker jag, vad fan gjorde att jag blev så illamående? Har inte ätit något speciellt. I söndags festade jag utan o dricka sprit. Åt köttbullar och makaroner med ketchup på i måndags och sushi, jag åt köttfärs med makaroner och sallad igår och lite cocopops.

Bläääää!!!! Behöver må braaaaa!!!! vill till skolan! men kan knappt sitta! Så sorgligt .. fifan. Blir kanske tvungen o missa halva dagen. FAAAAKKKKKKKK!!!!! Blir så himla arg på mig själv.

BLI FRISK DIN DUMMA KROPP!






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0