Plötsligt händer det !

Nyduschad och avslappnad !! :)

Idag har det än så länge varit en bra dag, har jobbat och tagit ett långt skönt bad. Ska inom kort börja läsa igenom mina anteckningar och renskriva på datorn. IGEN! Surprise, surprise.

Har mycket o läsa o anteckna, har skjutit upp det hela tiden o knappt läst igenom en gubbe. Det ger mig ångest att jag bara kan skjuta upp något så viktigt när jag vet att det är viktigt o jag vet om att jag har så ont om tid!!!!
Hängde du med? Inte jag heller.

Idag ska jag försöka träffa Honom, men får se hur det blir. Är ganska seg idag, som vanligt. Dettar lång tid att få något gjort då.

Nu ska jag renskriva gubbe nr.1 !

Adios!



Lonely and bored






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0