Jag mår bra nu.

Mådde illa hela morgonen, sen mådde jag bra kl 19.00 :S

Var det så att min kropp visste att jag inte ville till skolan? :S För jag brukar åka till skolan fastän jag är förskyld o såna saker. Men inte när jag mår illa. Höm höm. Aja. ska åka till skolan lite senare idag.

Igår (kl är ju 2.00 nu :p) så var jag ute med honom igen :) Vi fikade på capuccino och såg en film på biopalatset(igen) haha, " The lovely bones " blev det. Riktigt otäck film! :O Fick kalla kårar av att se den. Värd o se på :)

Det var en underbar kväll helt enkelt :)

Senare idag ska vi på en konstutställning :D haha det låter vuxet och tråkigt. Men vi båda gillar konst, en till anledning till att vi passar så bra ihop :D

Nu ska jag iaf, byta om till Pj's o sova gott , tänka lite på honom innnan jag somnar :) Godnatt! :D






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0