I did it!

Hehe, jag har nu målat klart mitt rum!! wihooo, blev riktigt fräscht, det enda som fattas är det nya golvet -.- Får vänta med det.

1 rum klar, 4 rum kvar hahaha. De andra ska min bror hjälpa mig med.

Försöker hinna klart med allt innan jag börjar jobbet och skolan. Ja, så ser mitt påsklov ut haha. Skulle egentligen ut med mina snygga vänner =/ Men om jag inte målar allt nu lär jag inte hinna med allt sen, eller orka. Kanske går ut på söndag iaf. Men det är inte säkert.

Tog mig 2 dagar o måla mitt rum haha, målade det ensam drf gick det så segt haha.

Nu ska jag iaf bara göra i ordning mitt rum, ska inte sova på hela natten haha.

Ska ladda upp före och efter bilder, det var en stor skillnad tyckte jag iaf ^^

Oh well, gotta keep on working ;)






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0