Hej igen :)

Jag har varit borta ett tag. Inte utomlands, bara inte vid datorn. Hööhöö. Det är så att min dator är på lagning. Och den är inte funktionell än, så får vänta ett tag till.

Är vaken, jag borde verkligen sova. Har grupparbete sen. Skönt att jag äntligen är med personer som faktiskt vill göra ett bra arbete :D Fan att jag inte kan sova :( Vill liksom vara klar i huvudet sen. Får ta o hälla lite vitt te i mig sen.

Iaf, de senaste dagarna har varit speciella. Har träffat Honom varje dag nästan. Kommer hem sent och smsar " Jag saknar dig redan" fast vi nyss sågs, hör av oss bara för att önska varandra en bra dag på jobbet, får komplimanger av andra som säger att vi är ett gulligt par, fast vi inte är pojkvän och flickvän.

Vi planerar redan en resa som vi ska göra den här månaden, bara vi två, i vår egna lilla värld.






/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0