FAAAAAAAAAAAAAKKKKK THIIIIIS SHIIIT!!!

SÅ JÄVLA IRRITERANDE! Fan vad arg jag är på mig själv!!! fifan.

Fick mitt jävla resultat, ÄNTLIGEN, och gissa vad.

JAG FICK G!!!! ffs, jag trodde fan jag skulle få VG. Men nej. G fick jag.

åååh så irriterande. Det var min första tenta så jag borde vara glad att jag inte fick underkänt. Men jag är inte glad någonstans. Känns bajs nu.

Okej, nu när jag väl fått ur mig det så mår jag lite bättre.

Ska inte bete mig som ett barn o bara skita i allt nu, ska ändra min studieteknik. Ska fan få VG. På den tentan pluggade jag som mest veckan innan jag skulle göra tentan. Kanske var det det som gjorde att jag inte mindes tillräckligt.

Den här ggn ska jag börja minst 2 veckor innan och jag ska ha glosor och anteckna så mycket jag orkar.

Fast det tar så himla lång tid fan. Himla massa papper o hålla ordning på sen, dessutom hatar jag min kråkstil -.- hmm får nog skippa anteckningar o bara stryka under viktiga delar i texten.

Oh well, ska plugga nu.






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0