"Soon" became "later", "laater later" ..

Så nu har jag äntligen gjort klart mitt CV. Mår inte riktigt bra och är halvdöd, elelr halvlevande, för o låta lite positiv. Fryser arslet av mig här i min pyjamas och garvar för skitsnacket som äger rum med mina halvlevande vänner, bland annat det här med doritos. Doritos are yummi btw.

Vill helst sova i mitt rum nu, men orkar inte ta mig dit då jag inte vill gå dit utan datorn, och min dator är stor som en bebis, bebisar är inte lätta. Och jag är lat, har dessutom inga muskler i kroppen.


är nervös inför imorgon, då jag inte kan vägen. Men min kanske framtida chef har sagt att jag får ringa o fråga henne om vägen och att hon då tänker vägleda mig ända fram till målet, där hon väntar. Låter nice. Kommer säkert regna imorgon o håret kommer hängeá och sminket kommer rinna. Jag kommer vara lerig och ruffsig. Ingen vacker syn. Kanske sexig för vissa sjuka jävlar, men inte vacker.

Ska testa min Dreamcatcher snart får se om den funkar. Hoppas den gör det, för då har maria också en lösning på sina mardrömmar. Fast hon får inte låna min söta, hon får göra en egen. Jag delar inte med mig.

Är snart klar med min bild, ska bara dra lite fler konstiga streck och tadaaa,, allt klart.

Nej nu ska jag nog sova, för jag behöv er sova. Jag vet att det är bra att sova, men kroppen är fortfarande självdestruktiv. Emo rättare sagt.

Kommer nog inte somna än. Damn it.

HIMYM är slut, dumma serie som aldrig tar slut, men desto mer roliga Barney stinson repliker jag lär minnas ^^

Inget vettigt har jag skrivit, är trött, så det är min ursäkt. Intervju om ett par timmar, taggad? inte riktigt. Halvdöd är jag.




Put me to sleep, tell me your goodbyes, tomorrow is a day filled with surprises.


gahhh... sleepp, noow.






/ J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0