Cause of death : No sleep

Har inte sovit på 24 timmar snart. Varför?

För jag har gaddamn sömnbrist. Borde decka exakt nu. Men jag orkar inte. Måste ändå vakna om ett par timmar. Är lite seg, men hjärnan fungerar än så länge :P

Målade lite idag, haha alla på jobbet tror att jag är Picasso :P Fastän jag inte var bäst i klassen då jag gick på gymnasiet ^^

Idag så har jag inte deckat tack vare te, te och honung uträttar mirakel, eller så är det bara jag som är van vid att sova lite. Jo, det är nog min vana att sova lite :P Vissa undrar om jag ens brukar sova :P andra börjar tro att jag är en vampyr haha ^^

Jobb imorgon igen. Mer pengar inför resan, mer arbetserfarenhet för mig, jag närmar mig mitt mål.

Är för lat för att avsluta mina påbörjade målningar, men har iaf lyckats måla klart vissa, allt jag målat det här året ligger i en mapp, och några oljemålningar ruttnar där lutade mot väggen :P Orkar inte hänga upp dem, orkar inte köpa passande ramar eller ens hitta en vägg att sätta upp dem på. Haha vad lat jag är när jag tänker efter :p


Lite målningar jag gjort det senaste året





Oljefärg




Färgpennor och bläck.




Färgpennor och bläck.




Akvarell färger, tusch och bläck.




Akvarell färger, tejp och lite bläck.




Akvarell färger och bläck.




Tusch.

Den här är påbörjad, men har varit föööör lat för att fortsätta på den.


Stil och material varierar väääldigt mycket på mina målningar, har inte riktigt hittat " Min grej "

Fast skulle iaf inte kunna tänka mig att bara rita, alltså en bild där jag ritat med endast blyertspenna, jag gillar starka kontraster, så det blir alltid så att jag sätter färg på bilden. Har inte målat med olja på sistone för att färgen är så svår att få bort från penslarna. Vet inte riktigt hur jag ska få bort färgen utan att göra mina penslar flintskalliga :p






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0