4 timmar

4 timmar är vad jag sovit. Wtf is wrong with me? Min kropp är emo.

bläää... är seg. orkar inte göra något. Imorgon ska jag jobba igen. Vill inte riktigt... vill inteeee...

Gaah idag var jag helt slutkörd när jag kom hem, ville äta något gott. Men så var ingen hemma och det fanns ingen mat, fick laga mat själv. Förstår inte att jag orkade. Blev potatismos med biff och sallad, mums ^^.

Nu har jag iaf tagit ett låååååångt och avslappnande bad. Precis vad jag behövde. Fast behöver lite sömn också. Men ska nog inte sova än. Ska kolla på True Blood ^^ hihi.



Alexander Skarsgård is looking good ^^ Den där Bill har konstig hårfärg, passar inte riktigt honom på nåt sätt ?

Oh well.






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0