2012

Var och kollade på filmen 2012 i lördas med min pojkvän. Hade velat kolla på den jätte länge, för enligt min kompis var den jätte bra men enligt min pojkväns skolkamrater så var filmen jätte dålig. Så självklart var man själv tvungen och se filmen och bedöma.

Nu satt man där och undrade hur man skulle klara och se en film på 2 tim och 40 min, men för att vara ärligt så kändes det inte som 2 tim och 40 min, det kändes mycke mindre.

Men allt som allt var filmen helt okej, i början såg det lite overkligt ut, allting såg så övedrivet, men i slutet var det ganska bra.

För att sammanfatta filmen snabbt så handlar det om jordens undergång. Enligt mayan folket skulle det bli jordens undergång när deras kalender tog slut, alltså år 2012, men ingen hade tagit det på allvar. Filmen handlar om en pappa som försöker att rädda sin familj, även om det innebär att åka på ett rymdskepp.

Så vad tyckte ni om filmen då?

                                                                                                                                         Mayan kalender


Puss och kram// Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0