yesterday

Hm...igår har jag äntligen fått träffa min baby, hade inte träffat honom på en hel vecka och jag hade inte kunnat prata med honom så mycke på telefon, eftersom han hade flera tentor denna vecka. Men igår fick jag äntligen träffa honom, och jag saknade honom jätte mycke.

När jag skulle hem från borås var vädret jätte kallt, asså svin kallt. Hade ingen känsel i tårna eller ansiktet och det värsta är att jag inte skojar. När jag äntligen var framme i angered så åkte inte min buss såklart, och vem orkar och vänta på bussen, så jag gick ända hem. När jag äntligen va hemma så var det en varm dusch som gällde, it was so nice;)

Nu är jag också klar med julklapparna, har köpt tre presenter till min baby. En av de är en tre ramar med tre bilder, en är på mig, en är på honom och en är på oss tillsammans. Så har jag också köpt en frank dandy kalsonger till min bror.


Så här ser mina julklappar ut som jag har köpt till min baby=)

Ne men nu ska jag fortsätta och jobba igen. Puss och kram// Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0