Nightmares

Gaah.. kan inte sova. Har haft världens CP dröm :S

True story.

Drömde om en tsunami, om en zombie, om halvhuggna män som spyr upp sina inälvor och blöder från sina sår, och med sår menar jag bortslitna armar o ben, GROOOOSE... sen drömmer jag om maria, att vi åker till tandläkaren, wooat??? Jag hade tydligen rymt ifrån en personalfest också :S o när jag kom tillbaks var chefen ledsen?

Vad menas med denna sjuka dröm, I do wonder.

Orkar inte undra om jag mår riktigt bra i huvudet just nu, så ska tänka på vad jag gjorde igår.

Igår var jag på jobbet, sen var jag i stan o köpte saker med mami ^^ åt hos simaa, god mat och en massa skitsnack haha. Har inte ätit på restaurang med bara mamma någonsin. inte en enda gång, vilket jag tyckte var konstigt, så det var på tiden att vi åt tsm. annars brukar det bara bli burger king hihi ^^

Glömde köpa akvarellblocket =/ Köpte istället ett nagellack haha, en "Emelie".  "Emelie" är snygg som fan kan jag då säga. Rosa brun typ, så det blir en mjuk kontrast, då jag har olivgrön ton på huden.

Köpte dessutom 2 meter målarduk, denna gång ska jag måla en stor tavla. Har aldrig målat något så stort. Så får se hur det går.  Vet förresten inte vad jag ska måla ..

Köpte dessutom 4 oljefärger, gult, rött, blått och vitt. Ska blanda ihop till de flesta färgerna, då man kan blanda till alla färger med dessa basfärger. Nästan då. Svart går inte riktigt. det blir mera en ful grå färg.

Jag köpte oljefärg för jag var cp o såg inte att det stod OLJA på gaddamn tuben. Retard ftw. O de var på rea så kan ej lämna tillbaks de. Ville ha akryl. Olja är så jobbigt o få bort, måste tvätta penseln med terpentin, måste ha handskar för o inte skada huden, o penseln förstörs. I hate oil.

Har nu en ny mascara. Så slipper gå runt med klumpiga ögonfransar ^^



Put me to sleep..






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0