A trip down memory lane ..

Börjar skolan igen nästa år, spännande ^^ Har ett par veckor att förbereda mig psykiskt inför det, hehe. Måste ringa chefen o berätta det, måste fixa schemat inför nästa år. Hoppas det inte blir alltför krångligt ..

Måste köpa böcker förresten, ska kolla ifall man kan köpa de redan nu. Bättre o fixa allt i tid, har hört att vissa beställer sina böcker, men att de inte kommer i tid? Hur frustrerande är inte det.

Har tråkigt nu. Lyssnar på Maná - Labios compartidos, låten handlar om ett triangeldrama. Det är en låt jag lyssnade på när jag bodde i Guatemala, den är fortfarande en av mina favoritlåtar.

Saknar människorna där också , dock har jag ingen kontakt med mina gamla vänner. Bara med släktingarna. Men har iaf kvar dessa bilder, jag fick dem för att jag skulle minnas mina vänner när jag åkte tillbaks till Sverige.











Saknar beundrarbreven också haha, väldigt söta o romantiska. De här är de finaste jag fått.


Mitt första beundrarbrev, då jag började sjätte klass i Guatemala.



En av mina favoriter ^^

Ska nog ta o resa till Guatemala nästa år, om jag hinner, då nästa år innebär massor av plugg och jobb.

Den dagen den sorgen :P

Nu måste jag bara hitta ett bra ställe där jag kan måla på, målarduken är så himla lång. Får kanske klippa den lite kortare ..






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0