This is not a secret









En liten del av Göteborg <3


Så idag har varit en väldigt produktiv dag ! :D Pluggat, tränat, gått runt i gbg och tagit kort, ätit sushi och köpt Plastilina ! :D Så så fort jag köper ståltråd kan jag forma en skulptur, har bilden i huvudet redan, kommer bli underbart att få göra en skulptur igen, happiness!! :D

Så idag tränade jag sjukt länge :S och nej jag överdriver inte faktiskt! Det blev ett träningspass på över 3 timmar! Och nej jag tränade inte ihjäl mig som de som sitter och verkligen pumpar. Cyklade lite och brände 250 kalorier på typ 40 minuter, sen tog jag en paus och drack vatten, sen blev det löpbandet, roddmaskinen, powerwalksmaskinen, var väldigt trött efter det så jag brände inte så många kalorier mindre än 100. Sen gick jag vidare till tjejgymmet och använde 5 olika maskiner för armar där jag utförde övningen 10 ggr varje varv, jag gjorde 3 varv.  Två maskiner för låren och en maskin för magen, sen stretchade jag i en halvtimme.

Imorgon kommer min kropp vara helt förstörd kan jag tänka mig, det var inte meningen att jag skulle träna så länge, men glömde bort tiden helt enkelt. Nu är jag iaf helt slutkörd. Får leka med min lera imorgon :) hihi.

Godnatt ^^






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0