Tiden går fort.

Idag är det ett heeelt halvår sedan jag tog studenten. Känns konstigt att tiden gått så fort. Vad har man gjort som fått tiden att gå så fort?
Ingenting överdrivet roligt vad jag minns. Festat lite, fikat, jobbat, målat. Men mest jobbat. Längtat till Hong Kong också. Inget mer, det var allt.

Idag är det nog en sån där emo dag. Allt känns bara meningslöst. Dock tänker jag inte skära mig, så självdestruktiv är jag inte.

Blev bjuden till klassfesten, har missat den varenda gång, fast vill gå den här ggn, jag hoppas på utekväll. Lättare o ta sig hem på det sättet.

Min Student


Haha fick dricka på väg till skolan, då jag missade champagnefrukosten.


Tårtan jag fick av mami ^^ min favorit !


Jag och mina presenter, tack för dem ^^


Jag överlämnar mina presenter till någon.


En lärare håller tal, man hörde ingenting då mikken inte fungerade.


Vid entrén, varmt som fan var det den dagen.


Jag är en estetjävel och jag älskar det !


Så såg min student ut, på dagen ^^.






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0