It lingers

ska jobba idag, kan inte somna, bra timing? fakk nööö. Blir vitt te sen. Bättre än kaffe faktiskt.

Är uttråkad, kanske får bli anime som underhåller mig. Eller kanske börjar måla snart? Nej, orkar inte  plocka fram alla penslar osv. Är lat som fan nu. Min klänning gick sönder idag :( me so sad. Vet inte hur jag lyckas ibland.

Gah har haft damp, o nu känner jag mig bara konstig. Borde sova. Nu typ. Vill läsa en bra bok :( Har inte hittat någon bra än. Måste köpa strumpbyxor. Svarta o hudfärgade, alla jag haft går sönder samma dag jag köper dem. Räcker med att nageln är sönder för att ha sönder strumpbyxorna.














Så här mår jag.
Nej jag vet inte heller.
Röv.






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0