Hello love



Gimme that piece of pie

Idag har min mage kurrat hela dagen lång, and still going strong! Fifan vilket matmonster jag blivit haha. Men förbränner så himla mycket på träningen så blir extra hungrig nu. Har hållt mig till det hälsosamma än så länge, men snart faller jag för en stor fet snickers eller nåt hoho.

Så igår var jag med Dana:) Såg hennes skola som var supermysig och det luktade verkligen konstskola, typ färg och damm hahha :P Fick leka lite med gips. Gjorde ett fint hjärta medans Dana höll på med sitt coola projekt i lera. Kändes som den gamla goda tiden på schillerska gymnasium då vi båda satt kvar till sent och gjorde klart arbeten vi inte hunnit med. Fast nu är det ju inte samma sak höhö. Nu är vi gamla n shit.
Så iaf, vi åt nudlar, drack te och en skål varm fairtrade choklad:) Fick dricka den varma chokladen ur en skål för det fanns inga rena koppar i KV- skolköket haha. Men det var iaf riktigt gott :)

Åkte förbi macforum på vägen hem och såg att en kille/man redan satt där som en nörd och köade haaha. Jag hade nog joinat honom om jag haft en husvagn jag kunnat parkera bredvid. Men icke har jag det, så åkte hem. Så satt vid datorn och tryckte på F5 i väntan på att kl skulle bli 2.00, för det var nämligen då det blev tillgängligt att köpa  ipaden på internet. Men sidan kraschade såklart... får nog ställa mig i kö med de andra nördarna imorgon haha :P möö...






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0