It was never my purpose to decieve you my love



I love you by Jessy Garcia
Three little words

PAUS från skrivandet, läraren har gett mig godkännandet att fortsätta att skriva om det jag skrev. Han är tuff, men jag är cool och kan hantera det. Just grab the bull by the horns and victory is yours! Så iaf, VAD FAN SKA JAG HITTA PÅ TILL ALLA HJÄRTANS DAG?! åh.. ångest? Jag ogillar alla hjärtans dag lite, eftersom daaah man måste vara romantisk och hit och dit. Funderade på om vi ska stanna hemma och laga en fin middag och efterrätt och mysa tills vi somnar, eller borde vi gå ut och roa oss? Får då måste man ju boka bord i tid.. typ nu, eller det kanske redan är försent haha. Men men. Har beställt en liten present till min bobo. Hoppas han gillar den hehe.

Tänkte baka muffins idag hehe, måste gå handla lite saker bara. C ya !






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0