Big sad tears are not the answer



Me

Hej, jag har svårt att somna igen. Har ångest, något inombords som gör ont. Vet inte vad som orsakar min ångest. Kanske är det hemlängtan? Längtar efter mitt trygga lilla liv. Här är allting något nytt, något okänt, har bara en person som jag litar på. Måste vara såhär en invandrare känner sig haha :P Orkar inte måla så jag skriver av mig istället. Åker hem den här veckan ^^ Snart blir jag 21 O.O duuude wtf... Jag är vuxen! Ibland så är jag så omogen så jag glömmer bort att jag är gammal. Vilket inte är okej, men ibland gör man bort sig. Ibland bara. Why hate when you can take a chill pill? Gah, vet inte vad. Är trött. Vill sova! Kan inte sova. Har fortfarande ångest. Hoppas ni har det bättre ^^






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0