I was lovestruck that first time we met




Just now I thought about that time when you whispered that you love me

Är så himla sjuk, plugget har gått bra iaf, vaknade kl 4 igår och satt och skrev, just nu har jag ingen lust o göra det hehe. Är så himla trög i huvudet alltså, blir nog inget vettigt inlägg, men det är okey :) Ville bara skriva ner mina tankar och känslor vid en konstig tid hehe, min dygnsrytm är lika konstig som min lilltå. För en stund sen gick jag till min sovande pojkvän och pussade lite på honom, han sover så djupt så han märker inte ens det hihi. Han är så himla fin som gjort te och lagat mat till sjuka lilla mig. Senare idag ska vi lata oss hemma. Om jag orkar så bakar jag något gott till oss :)






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0