I've never felt like this before


Uppsala



Känns som om det var så längesedan den bilden togs.. Iaf, igår så var familjen på Ikea och köpte mysiga saker till hemmet :) Jag köpte en jättefin kamera! Gillar den jättemycket ^^ Tar så mycket finare bilder också. Måste bara lära mig använda den hehe och inte ha sönder den :( Så som jag lyckats göra med min psp, dator, andra kameror, kläder och smycken :( Vill inte ens påminna mig själv om hur mycket jag tappat bort :'( Vad ledsen jag blir när jag tänker på hur klantig jag kan vara och hur oförsiktig jag är med mina saker. Måste sluta vara så..

Idag ska jag träffa Lydia :) Kommer bli kul ! Ska laga mat åt oss och prata om allt mellan himmel och jord :) Har inte hänt så mycket på sistone, bara att jag festat, pluggat, köpt jackor, skor, underkläder, kamera och hyllor. Imorgon måste jag tillbaks till Ikea och köpa skruvar så att jag äntligen kan sätta upp mina hyllor hehe. Har inte målat så mycket på sistone, har fått väldigt bra feedback, men finner inte motivationen eller inspirationen. Kanske borde ladda upp bilder på kläder jag köpt? Eller outfits. Men jag är ingen Lady Gaga precis, så det skulle nog inte vara något nytt man skulle få se hehe.

Oh well


Ska försöka sova, har världens mensvärk. Vågar säga det för jag antar att det bara är tjejer som läser min blogg hehe.






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0