From this day forward I'm yours




Lipstick


Koreanskt märke som jag köpte då jag var i Hong Kong. Riktigt fin färg! Den har varit min favorit jättelänge nu :) Men nu när jag har MACs läppstift så får de dela plats på min topplista hehe :) Har fortfarande inte lärt mig ta bilder, så drf ser man inte toppen på läppstiftet, men det ska finnas en liten silvrig grejsimojs man ska dra i för att få ut läppstiftet höhö.

Har sovit ordentligt inatt, är totalt utvilad, mätt är jag nu också. Idag ska jag inte göra så mycket, ta en skön dusch, raka benen, sätta upp mina hyllor,äntligen, och städa såklart, har inte tömt min papperskorg på ett bra tag hehe...

På lördag får jag besök av en efterlängtad person, den dagen ska vi ut och festa med mina väninnor :) kommer bli hur kul som helst ! :D






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0