Missed me much?

Nu är jag här igen !

Vad har jag gjort på sistone?

Jobbat, PLUGGAT, tränat och umgåtts med nära och kära.

Jag har tid att sitta vid datorn för att jag nu tagit en paus från läsandet.

Japp, måste läsa ut och skapa diskussions frågor tills på tisdag, då vi ska diskutera och lämna in diskussionfrågorna :)

Började läsa boken idag och är snart klar, har varit lite lat och kollat på Carlos Mencia, Ugly Betty och lite fler comedi grejer. Måste få garva i min ensamhet lite då och då liksoom!! heeeheee

Vi hängde upp ett par av mina tavlor i köket idag! :D Målningarna blir finare när de ramas in tycker jag :) Speciellt då mina är lite barnsliga, eller lite galna, så när de ramas in så ser de lite mer, lugna på nåt vis.

Ett kaos som pressas in i en glasburk nästan.

Yeash yeash. Ska nu fortsätta läsa vidare på min bok. " Tusen gånger starkare", av Christina Herrström, det är min läxa. Annars läser jag böcker på engelska, författaren ska helst vara japan, som t.ex. Haruki Murakami och Mariko Hashioka a.k.a. Natsuo Kirino. Deras böcker är galet bra, samtidigt väldigt sjuka haha, man kan inte läsa de utan att rysa av välbehag samt obehag.

Jag undrar om de är galna och ifall böckerna är en skymt av deras innersta tankar och känslor, saker de själva velat utföra alltså. Mina tavlor är mitt sätt att få utlopp för vissa känslor och tankar. Esteter är kanske bland de galnaste människor som finns. Men vi är accepterade, just för att vi kan skapa vackra saker.

Oh well, nu ska jag läsa vidare.

blåa ögon svart hår röda läppar
Hej,vi har linser.






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0