Klar!

Nu har jag skrivit klart min text! :D Ska bara hoppa in i duschen, bli fräsch och pigg, sedan göra mig redo inför dagens händelser.

Dagen består av :

* En liten resa till Trollhättan

* Köp av nån liten studentgåva till Sophie

* Sophies utspringning om jag hinner till den, sedan studentmottagningen.

* Träffa kära Lydia

* Skynda mig till den korta lektionen om hjärt - och lungräddning

* Sedan, om jag hinner, till Mañana och äta middag med ett par vänner :)

Och ja, jag klarar det fast jag inte sovit på hela natten hihi. Det är därför jag har mörka ringar runt ögonen och kallas för Panda :P Dessutom säger fler och fler att jag ser ut som en Indie haha. Pandor är söta och Indier är vackra, jag tar sådana kommentarer som komplimanger :D  haha.

Det är ljust ute, ser redan fram emot dagen ! :D

Happiness
Jag är glader !






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0