I Craveeee!!!

Dagens början har inte varit så här bra på läääänge. Gaaaah! Min underbara vän Ludde är bland de gladaste, mest glädjespridande personer! Som en sol, man kan inte undvika att värmas av solskenet. Så är Ludde, en liten sol. Det smittar av sig, har lett hela tiden jag varit med henne och hennes underbara son.

Ludde o jag var nämligen ute och kollade på konstutställningar, gaaaaalet grymma konstnärer och tavlor såg vi! ett galleri ställde ut lite afrikansk inspirerade tavlor och skulpturer. Det mesta var sånt man ville ta med sig hem, fastän det egentligen inte skulle passa in någonstans haha :P

Har inte tagit kort, IGEN, för att har inte fått tag i Alexis som ska ge mig min kamera =/ Glömde den nämligen hos honom den ggn han hade hemmafest. Oh well. Lätt hänt. Måste vänta tills han hör av sig. Väntan är evig.

Idag ska jag träna! :D sedan ska vi ha filmkväll hemma hos Alison !! :) och dricka lite O'boy drinkar! muuums! ^^ Idag blir det fredagsmys ^^


Fredagsmys
Jag i Hong Kong :)






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0