Jag orkar inte!

Det tar så lååång tid för mig att sammanfatta den här texte. Varför vet jag inte. Det är inte svårt ens. Bara en liten söt sammanfattning, I eat those for breakfeast!

Men icke inatt.

Jaja vad ska man göra, behöver gnälla lite, det är allt ^^ Sen mår jag bra, då orkar jag mer!

Gillar inte o vara seg, gillar inte o vara trög, vill inte vara lat, fast jag är det ändå haha.

Idag har jag lärt mig något nytt, klassificiera och kategorisera är inte samma sak, vet inte vf jag trodde att det var samma sak höhö.

Iaf, är hungrig fortfarande ! Vräkte i mig ett par knäckemackor, men det räcker inte, kanske bara vill tröstäta lite? Ingen aning vad jag vill. Är lite små trött nu. Ska vakna tidigt imorgon. Ska nog träffa Lydia och hennes son Elias! :D yaaaay. Är glad, för har inte träffat dem på jääättelänge!! Saknar dem ^^






/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0